+995 (032) 250 00 55

ჩვენი კომპანიის თანამშრომლები ფლობენ მნიშვნელოვან გამოცდილებას როგორც ინტერნეტ–გადაწყვეტილების, ასევე ბიზნესის მართვისა და ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაციისთვის განკუთვნილი პროგრამული უზრუნველყოფების შექმნასა და მათი დანერგვის საკითხებში.

დღეს–დღეობით ჩვენ ვართ კომპლექსური მომსახურების სტაბილური და საიმედო მიმწოდებელი თანამედროვე ინფორმაციული ტექნოლოგიების ქართულ ბაზარზე. მომსახურებები, რომლებსაც გთავაზობთ ჩვენი კომპანია, მოიცავს კლიენტების მოთხოვნილებათა მთელ სპექტრს _ დაწყებული ბიზნეს–პროცესების კომპლექსური ავტომატიზაციიდან, დამთავრებული რთული ინფორმაციული სისტემების შექმნითა და მსოფლიოს წამყვანი მწარმოებლების ტექნიკის მიწოდებით.

ჩვენ ორიენტირებულნი ვართ გრძელვადიან პარტნიორულ თანამშრომლობაზე და ვთავაზობთ დამკვეთებს მოსახერხებელ და შედეგიან სერვისს. ჩვენი საქმიანობა არის გამჭვირვალე და პროგნოზირებადი, ვეყრდნობით რა განათლებულ, პროფესიონალ თანამშრომელთა იდეებს, გამოცდილებას და ცოდნას.

დაგვიკავშირდით და დარწმუნებული ბრძანდებოდეთ, რომ თქვენი ამოცანა დროულად და მაღალხარისხიანად იქნება შესრულებული.

ჩვენი მისიაა – დავეხმაროთ ქართულ (და არამარტო) კომპანიებს:
– აქციოს მომხმარებელზე ზრუნვა #1 პრიორიტეტად;
– მივცეთ ინსტრუმენტი ბაზრის მოთხოვნილებებზე სწრაფი რეაგირებისა;
– გაიგონ რა სურთ და რას ელიან მათგან მათი პროდუქტის/ სერვისის მომხმარებლები;
– გახადონ ერთხელ მოზიდული კლიენტი სტაბილურ მომხმარებლად;
– შეინარჩუნონ და გაზარდონ შემოსავალი მომხმრებლებთან სრულყოფილი კომუნიკაციის ხარჯზე;
– გაიგონ საკუთარი პროდუქციის/ მომსახურების სუსტი მხარეები პირველებმა;
– შეაფასონ სარეკლამო და მარკეტინგული ინვესტიციების ეფექტიანობა;
– დაიცვან საკუთარი პერსონალი არამიზნობრივად შემოსული ზარებისაგან;
– გაზარდონ რენტაბელურობა ინოვაციური ტექნოლოგიების გამოყენებით;
– გახდნენ ხელმისაწვდომი 24სთ 365 დღის განმავლობაში;

დასახელება:  კონტაქტ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.6-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • SMS მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • E-mail მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

დასახელება:  ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ქოლ-ცენტრის აუდიტი;
  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.1-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • გამავალი ზარებისთვის GSM კარიბჭეების ინტეგრაცია;
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.5-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • ბიზნეს-ცენტრების IP ტელეფონიზაცია და ქოლ-ცენტრთან ინტეგრაცია.
  • ავტოინფორმატორის მოდულის (დავალიანების თანხის ინფორმირებისთვის) ინტეგრაცია;
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  ტრენინგები „სატელეფონო მომსახურების სტანდარტები“

  • ოპერატორების ტრენინგი, ტესტირება და სერთიფიცირება.

დასახელება:  ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.3-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • ფილიალების IP ტელეფონიზაცია და ქოლ-ცენტრთან ინტეგრაცია.
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  კონტაქტ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.4-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • SMS მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • E-mail მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • Web-chat-ის ინტეგრაცია (ვებ-გვერდიდან შემოსული მომართვების დამუშავებისთვის);
  • ავტოინფორმატორი მოდულის (დავალიანების თანხის, გადაცილებული დღეების ავტომატურად ინფორმირებისთვის) ინტეგრაცია;
  • გამავალი ზარებისთვის GSM კარიბჭეების ინტეგრაცია;
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  ახალი ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.2-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  კონტაქტ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.5-ის CRM მოდულების, ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • SMS მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • E-mail მოდულის ინტეგრაცია (როგორც პერსონალური გზავნილის, ასევე მასიური დაგზავნის კამპანიებისთვის);
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა

დასახელება:  ახალი ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • შემოსული ზარების რიგების მონიტორინგი.

დასახელება:  ახალი ქოლ-ცენტრის შექმნა

  • ბიზნესპროცესების ანალიზი, კონსალტინგი;
  • პროექტირება და ტექნიკური დავალების შექმნა;
  • ქოლ-ცენტრის მართვის სისტემა callapp v.1-ის CRM მოდულების ინტეგრაცია და დანერგვა;
  • 24/7 ტექნიკური მხარდაჭერა
  • ქოლ-ცენტრის აუთსორსინგული მომსახურება.